IX. ULUSAL ÖĞRETMENİM SEMPOZYUMU
YENİ[LENEN] ÖĞRETMEN
2 - 3 Aralık 2017
Üsküdar Belediyesi Konferans Salonu - İSTANBUL |
I. GÜN: 2 ARALIK 2017 CUMARTESİ |
AÇILIŞ ve PROTOKOL KONUŞMALARI: 09.30 - 10.15 |
ÇAĞRILI KONUŞMA: 10.15 - 11.15 |
Doç. Dr. Semih AKTEKİN
MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürü
Öğretmen Yeterlikleri ve Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Çalışmaları |
I. OTURUM: 11.30 – 12.45 [Sözlü Bildiri] |
II. OTURUM: 11.30 – 12.45 [Sözlü Bildiri] |
EĞİTİM UYGULAMALARI |
İYİ ÖRNEKLER - I |
Oyun Terapisi ve Eğitimde Kullanımı
Yrd. Doç. Dr. Mehmet AKSÜT - Gülser AKSÜT, İzmir |
Dezavantajlı Bir Bölgede İdeal Örnek Bir Sınıf Ortamı, Etkili Sınıf Yönetimi ve Sınıfta Örnek Uygulamaları
Songül DİNÇ, İstanbul |
Üstün Zekâlı Çocuklar İçin Felsefe
Ali Emrah ŞARLI, Kayseri |
Bir Eğitimcinin Gözünden Orman Anaokulları: Avusturya Örneği
Esra ŞAHİN, İstanbul |
Finlandiya Eğitim Sistemini Farklı Kılan Unsurlar
Bera Zeyneb TÜRKMEN, İstanbul |
Etkili Öğretmenlik İçin Uygulama Örneği: Hanyanı Yazarlarını Arıyor
Ömer UMUR - Dr. Gökhan Demir - Ekin Devrim Açıkgöz, Ordu |
Alman Metodu Derin Beyin Eğitimi / İki Yönlü Trafik
Oğuzhan GÖZEK, İstanbul |
İyilik Nedir?
Muhammet Erkam AVCI, İstanbul |
Öğle Yemeği: 12.45 – 14.00 |
III. Oturum: 14.00 -15.30 [Atölye Uygulaması] |
IV. Oturum: 14.00 -15.30 [Atölye Uygulaması] |
Milenyum Çocuklarına Kodlama Eğitimi Öğreniyorum, Eğleniyorum Kodluyorum
İlkay ALP - Mehmet PALAZOĞLU, İstanbul |
Hayatı Okula Taşımak
Harun AKYOL, İstanbul |
Yeni(lenen) Öğrenciler Ile Etkili İletişim
Tahsin SARAY, İstanbul |
Oyuna Gel! Kendini Bil!
Dursunali EMECEN, İstanbul |
Çocuklar İçin Çocuk Hakları Atölyesi
Zerrin YİĞİTCAN, İstanbul |
Grafik Nedir? Yenir Mi, İçilir Mi?
Aysun ÖZKAYA, İstanbul |
V. OTURUM: 15.45 – 17.15 [Sözlü Bildiri] |
VI. OTURUM: 15.45 – 17.15 [Sözlü Bildiri] |
YENİ ÖĞRENME ORTAMLARI |
EĞİTİM PARADİGMALARI |
Üstün / Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Destek Eğitim Odası Uygulaması
Batuhan NAR, İstanbul |
Kutadgu Bilig’de Çocuk Eğitimi (Türk Eğitim Tarihi Açısından, Eğitimin Öğeleri Üzerine Bir İnceleme)
Şemseddin KOÇAK, Adana |
Yeni Öğrenci İçin Okul Öncesi Yaklaşımlar
Müjdelen TÜZÜN, İstanbul |
Ben Nesline Panzehir: Genç Mentörlük
Fatma GEDİK - Tülay AKBULUT, İstanbul |
Çöp Canavarı - İlkokul Stem Çalışması / Yeni Öğrenme Tasarımları ve Model Örnekleri
Hatice AYIK, İstanbul |
Yeni(len) Öğretmenin Me(n)tal Yorgunluğu
Dr. Salih UÇAK, İstanbul |
Yazılım ve Robotik İle Geleceğe Merhaba Projesi
Ömer GÜNAYDIN, Trabzon |
Bilgi Toplumuna Geçiş Sürecinde Yöneticilere Yönelik Hizmet İçi Eğitim Stratejisi
Nurdan KARBUZ, Kocaeli |
|
Özel Okulda Öğretmen Olmak
Ahmet BOLELLİ, İstanbul |
VII. OTURUM: 17.30 - 18.45 [Sözlü Bildiri] |
VIII. OTURUM: 17.30 - 18.45 [Sözlü Bildiri] |
EĞİTİM SÜREÇLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
İYİ ÖRNEKLER - II |
Stajyer Öğretmenlerin Yetiştirilmesinde Bibliyoterapi Uygulaması
Rabia OĞUR, Adana |
Küçük Prens Okulumuzda
Remziye ULUDAĞ KIRÇIL, Amasya |
İlkokul Üçüncü Sınıf İstanbul Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Meral SOLMAZ - Yrd. Doç. Dr. Şaban BERK, İstanbul |
Mehmet Akif'in Öğretmenliği ve Öğretmen Tanımı
Aziz ERDOĞAN, İstanbul |
Özel Yetenekli Çocuklarda Yazarlık Atölyesinin Önemi
İlyas Han ŞAHİN, Kayseri |
3 lü Halka: His, Heyecan, Haz; Analiz, Sentez, Değerlendirme
İsmail BÖLÜKBAŞ, Kayseri |
Tımss ve Pısa'da Başarılı Olan Ülkelerin Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve İdeal Öğretmen Algısı
Cihangir DOĞAN - Feride AKAN - Selen BIÇAK, İstanbul |
Planlamadan, Uygulama ve Değerlendirmeye Sosyo Bilimsel Konular
Mustafa DEMİR, Rize |
II. GÜN: 3 ARALIK 2017 PAZAR |
ÇAĞRILI KONUŞMA: 09.30 - 10.30 |
Prof. Dr. Aytaç AÇIKALIN
Hacettepe Üniversitesi Emekli Öğretim Üyesi
Bir Yılan Hikâyesi: Öğretmen Yetiştirmek |
IX. OTURUM: 10.45 - 12.00 [Sözlü Bildiri] |
X. OTURUM: 10.45 - 12.00 [Sözlü Bildiri] |
YENİ ÖĞRENCİ ve ÖĞRETMEN |
EĞİTİM YANSIMALARI |
Pandomimle Sureler
Rumeysa AKSU, İstanbul |
Mesleki Eğitim ve İstihdam - Meslek Liselerine Model Önerisi ve Çözüm Reçetesi
Erol DEMİR, İstanbul |
Atölye Çalışmalarıyla Çocuklarda Yabancı Dil Eğitimi
Gökçe TOLON, İstanbul |
Hababam Sınıfı Film ve Kitaplarının Öğrenci, Öğretmen, Veli, Yönetici ve Maarif Müfettişleri Açılarından İncelenmesi
Mem Turgut ÖZATLI, İstanbul |
Akran Etkileşim Atölyeleri
Hilal DANSIK, Adana |
Kendiyle ve Toplumuyla Barışık Bir Nesil İçin Eğitim Uygulamaları: Veli Akademileri
İbrahim VELİ, İstanbul |
Yeni Eğitim Ortamı ve Dinamikleri: Eğitim 4.0
V. Metin BAYRAK, İstanbul |
“Çocuklar İçin Felsefe Eğitimi Üzerine Nitel Bir Araştırma” Uygulama Örneği
İlknur ERKAN, İstanbul |
XI. OTURUM: 12.15 - 13.15 [Atölye Uygulaması] |
XII. OTURUM: 12.15 - 13.15 [Atölye Uygulaması] |
Eğitimin Geleceğinde Arketipler: Arketipal Pedagoji
Özgür ÖNAL, İstanbul |
Okuma Halkası
Gülşah ERTAŞ, İstanbul |
Tanışma ve Kaynaşma Oyunları
Mustafa YILDIRIM, İstanbul |
Web 2.0 İle Eğlenerek Öğreniyorum
Sakine RÜZGAR, İstanbul |
DEĞERLENDİRME KONUŞMASI: 13.15-13.30 |
Öğle Yemeği: 13.30 – 14.30 |
BOĞAZ GEZİSİ ve SERTİFİKA TÖRENİ
14.30 - 17.00 |
POSTER SUNUMLAR |
Osmanlı Padişahları Özel Dergi Çalışması
Mehmet GÜNDÜZ
Eğitimde Web 2.0 ve Fatih Projesi
Salim AÇIKGÖZ
Proje Tabanlı Öğrenme
Burhaneddin TUNA
Dizilim Sporu
Hasan GÖK - Elif GÖK |
Geleceğin Öğretmen Modeli
Sezen EFE
Zaman Akıyor Çeşmelerimiz Yok Oluyor
Mehmet GÜNDÜZ
Finlandiya Eğitim Gezisi
Esra ŞAHİN
Atölyedeyim: Sınıftan Atölyeye, Atölye Merkezli Eğitim
Zeynep YAZGI |